رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

خودسازی لازمه انتقال ارزش‌­های دفاع مقدس است

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جوانان باید خودسازی را سرلوحه­ کارهای خود قرار دهند تا در سایه آن نسبت به معارف دفاع مقدس شناخت پیدا کنند و بتوانند در مرحله بعد خانواده و اطرافیان را با این گنجینه عظیم آشنا کرده و در نهایت ارزش­‌های دفاع مقدس را به جامعه منتقل کنند.
کد خبر: ۳۹۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 31May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حفاظت ارشد سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: ارزش‌­های دفاع مقدس اقیانوس عظیمی است که همه ما وظیفه داریم با حفظ و نشر آن آحاد جامعه را از این نعمت بهره‌­مند کنیم.

وی افزود: قیام عاشورا شجره طیبه‌­ای است که دفاع مقدس از آن نشأت گرفته؛ بر همین اساس وظیفه یکایک ما است که معارف این حماسه عظیم را در جامعه نشر دهیم. با فراگیر شدن فرهنگ ایثار و شهادت است که این انقلاب به دست صاحب اصلی­ آن حضرت بقیه‌­الله الاعظم (عج) خواهد رسید.

این مسئول در ادامه به شناخت عمیق نسبت به معارف دفاع مقدس تأکید کرد و ابراز داشت: باید درس‌­های اخلاقی دفاع مقدس را به خوبی فرا گرفت تا بتوان به عنوان معلمی خوب ارزش‌­های آن را به نسل جدید ارائه کرد.

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان، خودسازی را لازمه مأموریت کارکنان جوان اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی دانست و گفت: جوانان در مرحله اول باید خود معارف دفاع مقدس را درک کنند و به آن اعتقاد قلبی داشته باشند تا بتوانند در مرحله بعد، خانواده و اطرافیان را با این گنجینه عظیم آشنا کنند و در نهایت ارزش‌­ها و معارف دفاع مقدس را به جامعه منتقل کنند.

در این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مخلصانه مسئول پیشین حفاظت اطلاعات این اداره‌­کل، همکاری کارکنان را با مسئول جدید حفاظت اطلاعات ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها