فرمانده انتظامی بوشهر تاکید کرد؛

سربازان بدون کسب مهارت فنی و حرفه‌ای ترخیص نشود

سردار خلیل واعظی با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۱ آموزش‌های مهارتی به تمام سربازان در فرماندهی انتظامی استان ارائه شود، گفت: هیچ سربازی بدون کسب مهارت ترخیص نشود.
کد خبر: ۳۹۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 31May 2020

سربازان بدون کسب مهارت فنی و حرفه ای ترخیص نشود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده  انتظامی استان بوشهر، ظهر امروز در آئین افتتاح کارگاه مهارت‌آموزی عکاسی سربازان در نیروی انتظامی بوشهر اظهار داشت: در مجموعه نیروی انتظامی معتقد هستیم که دانش وقتی به مهارت منجر شود، ارزشمند می‌شود.

وی به نقش مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: جوانان باید توان و شایستگی رزم را برای ورود به عرصه کسب‌وکار پیدا کنند که در این راستا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی ایفا می‌کند.

واعظی با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۱ آموزش‌های مهارتی به تمام سربازان در فرماندهی انتظامی استان ارائه شود، تصریح کرد: هیچ سربازی بدون کسب مهارت ترخیص نشود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵ کارگاه در یگان‌های نظامی نیروی انتظامی سطح استان فعال است، یادآور شد: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزام‌های توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار