مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بردسکن:

ضرورت توجه به برنامه­‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس

علی­‌اصغر پورعباس گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین این حماسه عظیم است؛ بر همین اساس باید با استفاده از ظرفیت دستگاه­‌ها، نهادها و تشکل­‌های مردمی این مناسبت ملی به بهترین وجه گرامی داشته شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 31May 2020

«علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» در گفت­‌وگو با خبرنگار  دفاع­‌پرس در بردسکن اظهار داشت: یاد و خاطرات شهدا مثال زدنی است و تا ابد ایثار و حماسه‌­آفرینی آنها در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام شعار «ما قوی هستیم» به عنوان شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ابراز داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین این حماسه عظیم است؛ بر همین اساس باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌­ها، نهادها و تشکل‌­های مردمی این مناسبت ملی به بهترین وجه گرامی داشته شود.

پورعباس افزود: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان برنامه‌های متنوعی پیش­‌بینی شده که از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین محلی در برگزاری برنامه­‌های مختلف فرهنگی در یادمان­‌های شهدای گمنام شهرستان بر لزوم برگزاری این برنامه‌­ها تأکید کرد.   

وی در پایان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، باعث افتخار امت حزب­‌الله است، خاطر نشان کرد: در دورانی که اکثر کشورهای دنیا از رویارویی با آمریکا در هراس هستند اما جمهوری اسلامی با اقتدار در برابر زیاده­‌خواهی­‌ها و زورگویی­‌های آمریکا ایستاده و به الگویی برای مستضعفین عالم تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها