نماینده ولی فقیه در لرستان:

گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) وظیفه شرعی همه ما است

حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» گفت: بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) یک وظیفه شرعی برای همه ما است و خود را بسنجیم که در نقشه راه و مسیری که امام راحل ترسیم کردند، کجای این مسیر قرار داریم.
کد خبر: ۳۹۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ - 31May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد امروز در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان لرستان، اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی یک وظیفه شرعی برای همه ما است. ما هر ساله نیاز است که خود را با آن میزان بسنجیم که در نقشه راه و مسیری که امام راحل ترسیم کردند کجای این مسیر قرار داریم.

وی با بیان اینکه امام خمینی سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت پایه‌گذاری کردند، افزود: در بحث محور عدالت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند؛ ما عقب ماندگی‌هایی در این حوزه داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان توجه به عدالت در خدمت به مردم را ضروری برشمرد و گفت: در رسیدگی به مناطقی که تحت نظر مدیریت ما هستند باید نقاط مد نظر امام خمینی را ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: محرومان، پابرهنگان، کلمات و موضوعاتی بود که امام خمینی به آن توجه داشت و لذا ما نیز باید به این موضوعات توجه کنیم.

شاهرخی بر ضرورت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی اشاره کرد و ابراز داشت: امام نیاز ندارد که ما دور هم جمع شده و از او یاد کنیم، بلکه یاد امام خمینی برای توجه به نقشه راهی است که ایشان ترسیم کرد تا ما بدانیم چگونه باید عمل کنیم.

این مسئول تاکید کرد در خصوص مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی می‌شود از تجربه شب‌های قدر استفاده کرد و مراسم‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار