جانشین فرمانده ناجا:

مردمی بودن افتخاری بزرگ برای پلیس اسلامی/ نیروی انتظامی مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی است

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه مردمی بودن افتخاری بزرگ برای پلیس ایران اسلامی است، گفت: نیروی انتظامی مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی است.
کد خبر: ۳۹۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 31May 2020

مردمی بودن افتخاری بزرگ برای پلیس اسلامی/ نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: به لطف خداوند و به یاری مردم با اشراف اطلاعاتی، نیروی انتظامی مؤثرترین مولفه در امنیت ملی است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش والایی در امنیت ملی و مؤلفه موثر در روابط بین‌الملل است، افزود: زیر نظر ولی فقیه بودن و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، ناجا هر روز شکوفاتر شده و مورد رضایت همه ملت ایران قرار گرفته است، بیان داشت: نیروی انتظامی در بالاترین نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته در ارائه خدمات، رضایت مردمی را کسب کرده است.

وی در ادامه مورد تأیید بودن رهبر معظم انقلاب اسلامی را سند و مدالی پر افتخار برای نیروی انتظامی قلمداد و تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک مجموعه خادم در کشور، امروز سخنگو و پیگیر مطالبات به حق مردم برای تصمیم‌سازی و قانون گذاری در کشور است.

سردار رضایی نیروی انتظامی را از مردم و برای مردم اعلام و تصریح کرد: مردمی بودن افتخاری بزرگ برای پلیس ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف در آرامش کشور نقش دارند، گفت: نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب در تلاش است تا مطالبات مردم را به گوش تصمیم‌گیران برساند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه یکی از دغدغه‌های مهم مردم را وقوع سرقت عنوان و بیان کرد: در مقوله پیشگیری از وقوع سرقت باید همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌ها نقش فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید برای پیشگیری از وقوع سرقت، برای ساختمان‌های در حال احداث مؤلفه و تأییدیه حفاظت امنیتی و انتظامی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: رعایت مؤلفه‌های انتظامی و امنیتی برای ساختمان‌های در حال احداث گامی مؤثر در کاهش وقوع سرقت و پرونده‌های ارجاعی به دستگاه قضایی است.

سردار رضایی پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه را موجب ارتقاء رضایت مردم قلمداد و بیان کرد: باید سهم سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع سرقت مشخص شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب برشمرد و گفت: باید بستر‌های وقوع جرم در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از بین برود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار