پیام تبریک سرلشکر سلامی در پی اهدای درجه سرتیپ دومی به فرمانده سپاه الغدیر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، اعطای درجه سرتیپ دومی به فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ - 31May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعطای درجه سرتیپ دومی به فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی

خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری از پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

تمسک به حبل‌‎الله متین، استعانت از حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا له‌الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها و دوری از وسوسه‌های شیطانی می‌تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روزافزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها