فرماندار اهواز:

مسائل دفاع مقدس باید با وحدت رویه پیگیری و مرتفع شوند

«جمال عالمی نیسی» گفت: مسائل دفاع مقدس باید همچون زمان جنگ با وحدت رویه و دغدغه خالصانه و البته جهادی و انقلابی پیگیری و مرتفع شوند.
کد خبر: ۳۹۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 31May 2020

مسائل دفاع مقدس باید همچون زمان جنگ با وحدت رویه و جهادگونه پیگیری و مرتفع شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در فرمانداری اهواز با «جمال عالمی نیسی» فرماندار اهواز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار فرماندار اهواز به ضرورت ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز تاکید کرد و اظهار داشت: این پروژه متعلق به بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نیست و همه ما باید به سهم خودمان یک قدم جهادی برداریم تا هر چه سریعتر این مطالبه برحق مردم خوزستان در اختیار خانواده‌هایی قرار بگیرد که جنگ را با تمام وجود لمس کردند و بهترین راوی ها برای فرزندانشان هستند که باید فرهنگ غنی دفاع مقدس را بیاموزند.

وی از اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری برای همکاری در خصوص مسائل مختلف حوزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: مسائل دفاع مقدس باید همچون زمان جنگ با وحدت رویه و دغدغه خالصانه و البته بصورت جهادی و انقلابی پیگیری و مرتفع شوند.

در ادامه سردار یوسفی گزارشی از روند پیشرفت و مشکلات ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز ارائه داد و گفت: بنا بر تصمیم اولیه قرارگاه استانی، مقرر شد که استانداری خوزستان به نمایندگی از دولت در ساخت ابنیه، سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح در تجهیز محتوا و شهرداری کلانشهر اهواز در خصوص فضاسازی و ایجاد محوطه باز و پیرامون موزه هر کدام به سهم خود نقش آفرینی کنند تا هر چه زودتر شاهد اتمام ساخت این مطالبه بزرگ مردمی باشیم.

وی افزود: استاندار خوزستان و معاونین وی همه از ابتدا به هر شکل ممکن در انجام تعهدات شان همکاری کردند و در همین جا از زحمات همه تشکر می‌کنیم و البته امیدواریم که همچنان پیگیر و همراه ما در انجام این طرح باشند، سپاه پاسداران و دیگر یگان های نظامی هم دغدغه مند تولید محتوا بوده، اما نیاز است که مشارکت بیشتر و جدی تری داشته باشند و اما انتظار ما از مجموعه شهرداری این است که حداقل در باب انجام وظایف ذاتی اش در خصوص فضای سبز، محوطه و تعهدات این پروژه که در دل شهر اهواز واقع شده بیش از پیش ورود کند و کار را جزیی از رسالت انجام تعهدات خود در سطح شهر بداند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی دفاع مقدس شهر اهواز با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز شد و گفت: در خصوص اهمیت شهر اهواز در جنگ به شدت غفلت شده و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار