معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح کرد؛

لزوم توجه ویژه به فضای مجازی/ «آموزش و پرورش» بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جوان

سرهنگ «مجید جوشقانی» گفت: تبیین تجربیات دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و وزارت آموزش و پرورش نیز با توجه به اینکه با نسل نوجوان سر و کار دارد، بهترین ظرفیتی است که می‌تواند برای انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به این افراد اقدام کند.
کد خبر: ۳۹۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ مجید جوشقانی معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در نشست «ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارت آموزش و پرورش» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تبیین تجربیات دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و وزارت آموزش و پرورش نیز با توجه به اینکه با نسل نوجوان سر و کار دارد، بهترین ظرفیتی است که می‌تواند برای انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به این افراد اقدام کند.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به کشور است و وزارت آموزش و پرورش باید به این فضا توجه کند، چراکه اکثر دانش آموزان در فضای مجازی حضور دارند.

جوشقانی گفت: از طرفی با توجه به دوران مبارزه با شیوع کرونا و اینکه جلسات و برنامه‌ها در فضای مجازی اجرا می‌شوند، باید با تولید محتوا در فضای مجازی نوجوانان را از توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم چراکه امروز بیشترین ضربه را از فضای مجازی خورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد دانش آموزان سرگرم بازی‌های رایانه‌ای هستند و ما می‌توانیم با تولید بازی‌های جذاب، دانش آموزان را جذب کنیم که امیدواریم وزارت آموزش و مرورش در این زمینه نیز اقدامات موثری را انجام دهد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار