وصیت‌نامه شهید «ﺣﺴﻦ اﻓﺸﺎن ﻣﻬﺮ»؛

امت حزب الله در سخنان امام تفکر کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ﺣﺴﻦ اﻓﺸﺎن ﻣﻬﺮ» آمده است: مبادا امام را تنها بگذارید اگر چنین شود اسلام را تنها گذاشتید و در سخنان امام تفکر کنید، شرق و غرب و عوامل مزدور داخلیش را بهتر بشناسید.
کد خبر: ۳۹۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ - 01June 2020

امت حزب الله در سخنان امام تفکر کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «ﺣﺴﻦ اﻓﺸﺎن ﻣﻬﺮ» در تاریخ 1345/3/2 در شهر بوشهر دیده به جهان گشود و در یکم مرداد سال 1362 در جبهه پیرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت نامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

(والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین امنو و عملو الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر)

سلام گرم من به اسلام و تمام شهدای راه حق و امام امت و ملت غیور ایران و مردم شهید پرور و پدر و مادر و خواهر و برادرانم و تمام دوستان هم اکنون که وصیتنامه را می نویسم در ساعت 12 شب روز پنج شنبه 1362/4/9 می باشد.

با سلام به شما حزب ا... امت گوش به فرمان امام. مبادا امام را تنها بگذارید اگر چنین شود اسلام را تنها گذاشتید، در سخنان امام تفکر کنید، شرق و غرب و عوامل مزدور داخلیش را بهتر بشناسید.

مبادا انقلاب خونین اسلامیمان صادر نشود، مبادا جوسازی مزدوران در مورد یاران امام در جامعه جا پیدا کند و مبادا قدس آزاد نگردد که بنده با اعتماد بر اینکه کلید فتح قدس در کربلاست در رهی راهی شدم که کربلا در آنجاست.

انجمن های اسلامی مدارس و نهادهای انقلاب تبلوران خط امام در جامعه بکوشید که خدا با ماست تبلیغات و کلاسهای مختلف تشکیل دهید ،دعا کنید که خداوند اخلاص دهد در جان را هم آگاهانه بود و هدفم مشخص.

خداحافظ. مادر جان سلام , جواب سلام فرزندت را با سر بلندی بده مبادا گریه ات کافران و منافقان و بدخواهان را خوشحال کند.

مادر جان لباس خونیم را نگهدار وقتی خواهر کوچکم بزرگ شد به آن نشان بده.

مادر جان به همه تبریک بگو به برادران از همه نزدیکترم پاسداران انقلاب و برادران گروه مقاومت تبریک بگو برادرانم را سلام مبادا سلاحم زمین بماند.

و خواهرم سلام ... خواهرم بجای لباس عزا لباس پیام بپوش مبادا اطاعت از ولی امر ولی فقیه و عارف توانا فراموش شود.

بخدا توکل کنید مادر و پدر عزیزم اگر من لایق شهادت بودم مرا در بهشت شهدا چغادک بخاک بسپارید و در پایان به تمام کسانی که مرا دوست می دارند توصیه می کنم که سوره والعصر را بخوانید و دعا فرج و نماز را بر پا کنید خداوند شما را حافظ اوست در دنیا و در آخرت.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) حتی کنار مهدی(عج) خمینی را نگهدار.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها