برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در خاش

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه خاش، فرمانده سپاه این شهرستان در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 01June 2020

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خاشبه گزارش دفاع‌پرس در زاهدان، جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی با حضور امام جمعه خاش، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، فرمانده سپاه این شهرستان در خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم اظهار داشت: امام راحل در عصر کنونی پرچمدار مکتبی هستند که در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمایی می‌کند.

وی گفت: تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه بوده و در همین راستا ملت بزرگ ایران با شرکت گسترده خود در مناسبت‌های این ایام ارتحال امام ارادت خالصانه خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان داده و همچنان در مسیر خود ثابت قدم مانده و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

این مسئول ادامه داد: مناسبت‌های این ایام متناسب با شرایط روز جامعه و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، به لحاظ شیوع و همه گیری بیماری کرونا شکل‌گیری هر‌گونه تجمع ممنوع بوده و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی یاد امام راحل و شهیدان گرامی داشته می‌شود.

دهقان متذکر شد: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود و اعمال محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی، با بکارگیری تمامی ظرفیت و امکانات نسبت به فضا‌سازی محیطی متناسب و استفاده از فضای مجازی در تولید محتوای مناسب اقدام و همچنین برگزاری شب شعر با نام سوگواره آفتاب با حضور تعدادی از شاعران در شهرستان خاش مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها