بیانیه بنیاد شهید مازندران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد؛

امام خمینی (ره) مسیر سعادت و رستگاری را برای همگان ترسیم کرد

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرارسیدن ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرده است.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 01June 2020

اامام خمینی (ره) مسیر سعادت و رستگاری را برای همگان ترسیم کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرارسیدن ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

چهارده خرداد عروج ملکوتی بزرگ مردی است که معنای اسلام ناب محمدی (ص) را در بستر انقلاب اسلامی به کام ملت ایران حلاوت بخشید.

امام خمینی (ره) مظهر بارز زهد و تقوا و یک حقیقت همیشه زنده است. حضرت امام (ره) با نهضت حماسه‌ساز عظیم خود در تاریخ معاصر، اراده و جسارت حق‌جویی و ظلم‌ستیزی را برای ملت‌های ستم‌دیده و تحت سلطه به ارمغان آورد، ایشان با اندیشه‌های نافذ و ژرف خود مسیر سعادت و رستگاری را بر همگان ترسیم کرد.

ملت بزرگ ایران اسلامی و امت وفادار در حالی به استقبال گرامیداشت سالگرد رحلت امام و پیر و مراد خود می‌رود که بسیاری از اندیشه‌های ناب و آسمانی‌اش به منصه ظهور رسیده و یا طلیعه وقوع آن‌ها نمایان شده است.

بی‌شک آن چه امام بزرگوارمان فریاد کرد، در همه مناسبات فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امت اسلام و بلکه جهان معاصر، نقش آفرینی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ای بوده است.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همگان واجب است به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام (ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش نمایند.

حقیقت این است که با هجرت آسمانی آن بزرگ مرد جهان، بیش از پیش با تفکرات، آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی‌غروب آشنا شده و هر سال عظمت وجودی اش را احساس می‌کنیم.

قیام 15 خرداد زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت

قیام خونین 15 خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه‌های حکومت ستم‌شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت.

ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد، امید است بتوانیم پاسدار آرمان‌های والای امام راحل و خون پاک شهدای والامقام بوده و ادامه دهنده راه شهیدان همیشه جاوید و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تحت هدایت و رهبری مقام معظم رهبری مد ظله العالی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها