بخشدار مرکزی خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امام خمینی احیاگر اسلام بودند

«عیدمحمد قلندرزهی» گفت: امام خمینی با پایه‌گذاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و تقویت جبهه مقاومت و پایداری کمک کردند.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ - 01June 2020

امام خمینی احیاگر اسلام بودند«عیدمحمد قلندرزهی» بخشدار مرکزی خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: امام خمینی با پایه‌گذاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و تقویت جبهه مقاومت و پایداری کمک کردند.

قلندرزهی افزود: امام خمینی مسیری را آغاز کردند که در آن ابهت و اقتدار اسلام و نظام شکوهمند اسلامی به دنیا نمایان گشت و هم اینک نیز با گذشت سالها و با سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی این کشتی با عظمت و با صلابت تا مرز نابودی مسکتبران در دریای پر تلاطم و خروشان عشق و ایثار در حال حرکت است.

وی گفت: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام پانزده خرداد فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: امام راحل در سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی نابودی مستکبران را بنیان نهاده و هم اینک بعد از گذشت افزون بر چهار دهه از پیروزی انقلاب شاهد به ثمر نشستن مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی معمار کبیر انقلاب و رهبری هستیم که با همگامی ملت بزرگ ایران، مقتدرانه اهداف والا و متعالی اسلام و انقلاب پیش برده می شود.

بخشدار مرکزی خاش بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از قیام عاشورای حسینی ع بوده و در آن تقویت جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به عنوان یک اصل و الگوی برتر خودنمایی می کند و ابهت نظام به دنیا نشان داده می شود.

قلندرزهی متذکر شد: مسیر انقلاب اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده دنیا و مقابله با هر گونه ظلم و ستم و تجاوز و دخالت‌های بیگانگان در امور ملت‌های مظلوم دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها