مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

چاپ کتاب یکی از مهمترین فعالیت فرهنگی دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس چاپ کتاب است، زیرا کتاب به عنوان یک مرجع ماندگار ابزار مناسبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان است، لذا از شورای محترم شهر گرگان انتظار داریم بودجه‌ای را در بحث فرهنگی به این مقوله اختصاص دهند.
کد خبر: ۳۹۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان، در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

چاپ کتاب، مهمترین فعالیت فرهنگی دفاع مقدس است

در ابتدای این جلسه «ناصر گرزین» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شورای اسلامی شهر گرگان نگاه مثبتی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دارند، زیرا روایتی از نقش استان در دفاع مقدس است، لذا تمام تلاش خود را برای تسریع در ساخت این پروژه و فرهنگ دفاع مقدس خواهند داشت.

در ادامه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و شهدای قیام 15 خرداد سال 42 ابراز داشت: از سال 97 یک اراده جمعی در مجموعه استان و مسئولان شکل گرفت و با کمک شهدا پیشرفت قابل توجهی در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه تپه نورالشهدای گرگان یک قطب فرهنگی برای شهر گرگان محسوب می‌شود، همواره تعداد زیادی از شهروندان از محیط و فضای معنوی این مکان استفاده می‌کنند و لذا نیاز است خدمات تفریحی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی بیشتری به مردم در این مکان ارائه شود.

کاظمی افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس، چاپ کتاب است، زیرا کتاب بعنوان یک مرجع ماندگار ابزار مناسبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان است، لذا از شورای شهر گرگان انتظار داریم بودجه ای را در بحث فرهنگی به این مقوله اختصاص دهند.

در این نشست «حمیدرضا آقاملایی» رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از زحمات مجموعه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در تسریع ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و اقدامات شایسته فرهنگی صورت گرفته تقدیر و تشکر کرده و آمادگی شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان در راستای حمایت از اقدامات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان را اعلام داشت.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید بعمل آوردند.

چاپ کتاب، مهمترین فعالیت فرهنگی دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار