خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت یوم الله 15خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ - 01June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و فرارسیدن سالروز قیام 15خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«خرداد ماه، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است. مردی که قیامش را از پانزده خرداد 42 آغاز کرد و در بهمن 57 با به ثمرنشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده شان ارزانی نمود.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی و حق طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پیچیدن بساط ظلم و ستم، نام و یاد خود را در دل های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.

دشمنان گرگ صفت این مرز و بوم هرچه کوشیدند که صدای حق طلبی ابرمرد تاریخ ایران را خاموش سازند، ره به جایی نبردند و امروز پس از گذشت نیم قرن از خرداد 42، چه بسیار انقلاب ها و گروه‌های حق طلبی که با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در جهان درخشیدند و اکنون همچون خاری در چشم استکبار به دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان می پردازند و این همان باخت بزرگ جبهه استکبار در مقابل امام راحل(ره) و برد جبهه حق و ایمان و عدالت‌طلبیست.

اکنون و درآستانه سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره)، عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به وی به نمایش می گذارند. بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری جانشین برحق امام خمینی ( ره ) حضرت آیت ا... خامنه ای ( مدظله العالی )، ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن یار سفر کرده از عموم مردم قدر شناس ایران می‌خواهد بر اصول و ارزش‌های بنیان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاریخ ایران و دفاع از حقوق مظلومان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید و پافشاری نمایند. همواره گوش به فرمان نایب بر حق امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشند تا روز به روز شاهد شکوفایی جامعه اسلامی به ویژه ایران اسلامی و خوار و زمین گیرشدن ایادی استکبار،آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب باشیم. انشاالله بزودی وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد. پرچم اسلام در سراسر گیتی به اهتزاز در خواهد آمد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار