مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

مزار شهدای گمنام تجلی بخش آرمان‌های دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» گفت: مزار مطهر شهدای گمنام در هر جایی که باشد، تجلی آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 01June 2020

مزار شهدای گمنام تجلی بخش آرمان‌های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در آیین تقدیر از کارمندان وابسته به شهدای ارتش در صدا و سیمای مرکز قم با سپاس از این مرکز به جهت پوشش مناسب اخبار حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت، اظهار داشت: امسال چهلمین سال حماسه دفاع مقدس است و ستاد بزرگداشتی به همین مناسبت در استان تشکیل شده و در قالب هفت کمیته به فعالیت می‌پردازد.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های ارتش در قم افزود: ۱۱ شهید خلبان ارتش متعلق به قم هستند و هر چند ارتش در قم در طول دفاع مقدس یگان مستقلی نداشت، اما پدافند هوایی ارتش امروز جایگاه ویژه و ممتازی در حفظ امنیت آسمان کشور دارد.

دبیر ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: جمع آوری اسناد و خاطرات شهیدان والامقام ارتش، برپایی سری نمایشگاهی شهدای ارتش و معرفی نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس، برخی از اقداماتی است که از سوی این یگان صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود مزار مطهر دو شهید گمنام در صداوسیمای مرکز قم عنوان کرد: وجود مزار شهدای گمنام در هر مکان، تجلی بخش آرمان‌های دفاع مقدس است و موجب یادآوری و ترویج گفتمان ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها