بیانیه سپاه ثارالله کرمان به مناسبت سالروز قیام 15 خرداد؛

قیام خونین 15 خرداد سرآغاز افول سلطه استکبار جهانی بود

سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز قیام 15 خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 02June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سپاه ثارالله به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

14 خردادماه یادآور نام بزرگ مردی در تاریخ معاصر جهان بشریت است. مردی که قیامش را از 15 خرداد 1342 آغاز و در بهمن 1357 به ثمر رسانید و گل لبخند را بر لبان مستضعفان و پابرهنگان عالم نشاند و قلوب افسرده آنها را نور امید بخشید.

قیام خونین 15 خرداد سال 1342 سرآغاز سقوط نظام شاهنشاهی و افول سلطه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای پلید در ایران است که در بهمن 1357 منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردید.  

همه ما سخن حضرت امام خمینی را یادمان نمی‌رود که در مورد قیام 15 خرداد فرمودند: «من تا ابد 15 خرداد 1342 را عزای عمومی اعلام می کنم.»

نیمه خرداد یادآور روزهای سختی است که بر امت خمینی بزرگ گذشت. سالروز فقدان رهبری بزرگ است که تاریخ در شگفت ایمان جهاد و سیاستش خواهد ماند. به یقین تداوم نهضت حضرت امام  پس از عروج ملکوتی با زعامت و رهبری عالمانه، شجاعانه وآگاهانه خلف حکیم و صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده و ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را بر خود واجب می‌دانند و طبق سفارش امام راحل همواره پشتیبان ولی فقیه بوده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد تا آسیبی به این مملکت وارد شود.

سپاه ثارالله استان کرمان دیار عارفان شهید به ویژه سیدالشهداء مقاومت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در پایان بیانیه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام خونین 15 خرداد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمانهای بلند امام راحل و تاکید بر حفاظت از میراث گرانسنگ آن حضرت به خصوص « اصل مترقی ولایت فقیه» وصایای جاودان ایشان را نقشه راه و سند راهبردی انقلاب اسلامی قلمداد می‌کند و بیان می دارد، امسال که به دلیل شیوع  ویروس منحوس کرونا از اجتماع بر گرد حرم مطهر آن پیر سفر کرده محروم هستیم همگان را به استماع بیانات نایب الامام ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در این روز از رسانه ملی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار