مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان استان گلستان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: همه مسئولان استان گلستان وظیفه دارند در جهت تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تلاش کنند تا بتوانیم این سرمایه‌های معنوی را به شایستگی حفظ و به آیندگان منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۹۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 02June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس، وظیفه همه مسئولین استان است

در این نشست سرهنگ کاظمی اظهار داشت: حسب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت انجام کارهای عمیق و ماندگار در حوزه دفاع مقدس؛ بهره‌برداری از موزه های دفاع مقدس به عنوان مصداق یک کار عمیق، ماندگار و ارزشمند در حوزه تبیین، تدوین، حفظ و اعتلای فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت و دفاع مقدس در استان بسیار ضروری است.

وی افزود: آثار به جا مانده از شهدا به علت شرایط نامناسب نگهداری در منازل پدر و مادر و سایر اقوام در حالت تخریب و نابودی است، لذا همه مسئولان استان وظیفه دارند در جهت تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس استان تلاش کنند تا بتوانیم این سرمایه‌های معنوی را به شایستگی حفظ و به آیندگان و تاریخ منتقل کنیم.

در ادامه این نشست «قدرت‌الله عابدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت: سفر ریاست جمهوری و ریاست سازمان برنامه بودجه به استان و نظر مثبت وی به این پروژه، یک اتفاق خوب و خوشایند است که ۵۰ درصد از مصوبات سفر محقق شده و طبق قول مساعدت محمدباقر نوبخت پیگیری هستیم تا ۵۰ درصد باقیمانده اعتبارات مصوب را دریافت و عملیاتی کنیم.

تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس، وظیفه همه مسئولین استان است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها