برگزاری جلسه تشریح دستورالعمل برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فاروج+ تصاویر

جلسه‌ تشریح دستورالعمل برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ - 02June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، جلسه‌ تشریح دستورالعمل برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، امام جمعه فاروج، فرماندار فاروج و مدیر امور روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در محل دفتر امام جمعه شهرستان فاروج برگزار شد.

جلسه تشریح دستورالعمل برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان فاروج+تصاویر

در این جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گزارشی از اقدامات انجام شده در این اداره ارائه کرد و سپس به اهمیت برگزاری با کیفیت برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان فاروج به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جلساتی را با ادارات زیرمجموعه برگزار و برنامه‌هایی برای این گرامیداشت این روز در طول سال برنامه‌ریزی کند، گفت: برای ارتباط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با شهرستان فاروج، نماینده‌ای از این اداره‌کل در فرمانداری مستقر شود تا برنامه‌ها و اخبار و اطلاعات حوزه دفاع مقدس سریع‌تر اطلاع رسانی شوند.

جلسه تشریح دستورالعمل برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان فاروج+تصاویر

در این جلسه مقرر شد اطلاعات شهدای روحانی شهرستان فاروج جمع آوری و به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تحویل داده شود.

همچنین مقرر شد در نشست های روحانیون شهرستان فاروج، رزمندگان دوران دفاع مقدس این شهرستان حضور داشته باشند و روحانیون در سخنرانی‌های خود پای منابر از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس صحبت کنند تا از این طریق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال پیدا کند.

جلسه تشریح دستورالعمل برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان فاروج+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار