نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

عمل به وظیفه و خدمت به مردم مطالبه شهدا از مسئولان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عمل به وظیفه و خدمت به مردم، مطالبه شهدا و امام (ره) از آحاد ملت و به ویژه از مسئولان است.
کد خبر: ۳۹۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 02June 2020

عمل به وظیفه و خدمت به مردم، مطالبه شهدا و امام (ره) از مسئولین است

«جواد انصاری» نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: امام و شهدا دو عشق ابدی مردم ایران و ملت های مظلوم منطقه هستند که در قلوب مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و ملل منطقه برای همیشه جای دارند.

وی افزود: عشق و ارادت مردم به امام خمینی (ره) حکایت از خلوص و پاکی این عارف انقلابی دارد که باعث شده بر دلهای بزرگ و کوچک و پیر و جوان حکومت کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه همگان باید در هر موقعیتی دین خودشان را به امام و شهدا ادا کنند گفت: عمل به وظیفه و خدمت به مردم، مطالبه شهدا و امام (ره) از آحاد ملت و به ویژه از مسئولین است.

انصاری از خدمات شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در راستای پیشبرد برنامه های فرهنگی و عمرانی حوزه ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس سخن گفت و تأکید کرد: مسئولیت امانتی است خطیر و بایستی در همه حال روحیه ادای وظیفه به امام و شهدا در تمامی کارها سرلوحه ما باشد و این همان خواسته رهبری انقلاب از مردم و مسئولان است.

وی با تسلیت ایام 14 و 15 خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل را گرامیداشت حقیقت همیشه زنده انقلابی و استکبارستیزی دانست و متذکر شد: آیندگان باید با ابعاد روحی و معنوی و مبارزاتی و مدیریتی امام راحل آشنا شوند تا قدردان انقلاب اسلامی و امام و شهدا و رهبری باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار