امام جمعه خلخال:

امام خمینی (ره) حقیقت زنده در تاریخ انقلاب اسلامی است

امام جمعه خلخال گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است.
کد خبر: ۳۹۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 02June 2020

امام خمینی (ره) حقیقت زنده در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش دفاعپرس از اردبیل، حجتالاسلام »کریم اسدی» امروز در جلسه ستاد برگزاری آیینهای سالگرد ارتحال امام خمینی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار که در راس آن آمریکا بود به مبارزه پرداخته و با انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی دوباره بدهد.

وی با بیان اینکه اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است که میتوان با ارج نهادن به آن به حیات این انقلاب نیرویی دوباره داد، گفت: امام راحل یک شخصیت منحصربفرد با نگاه ژرف کاوانه که داشت شهدا را با عزت نفس پرورش داد و آنها رمز ماندگاری و حیات این نظام شدند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه متذکر شد: با وجود همه محدودیتهای ناشی از حاکمیت کرونا مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) امشب در مسجد جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

»فریدون بابایی» افزود: این مراسم امسال با رعایت موارد مربوط به پروتکلهای بهداشتی و موارد گام دوم فاصلهگذاری اجتماعی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جمعه این شهر برگزار خواهد شد .

وی گفت: انتظار از اعضای ستاد برگزاری ویژه برنامههای ملی و مذهبی خلخال فراهم کردن زمینه برگزاری مناسب این مراسم با استفاده از ظرفیت و فضای مناسب و فاصلهگذاری اجتماعی و پرهیز از پذیرایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار