امام جمعه پلدختر:

کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به خون شهداست

حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» گفت: امروز کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است که شاگرد و دست پرورده مکتب امام راحل بود.
کد خبر: ۳۹۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 02June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در مراسم سی ‌و‌ یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی که در مسجد امام حسین (ع) شهر پلدختر برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل انسانی کامل بود که علی‌وار زیست.

وی افزود: تقوا، زهد، اخلاص و ابعاد معنوی و شخصیتی امام باعث شد هنگامی انقلاب کردند میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان مانند آهنربا به خود جذب کند.

امام جمعه پلدختر گفت: بسیاری از مردم شخصیت حقیقی امام را نمی‌شناختند تا اینکه زمان انقلاب مردم از سراسر دنیا به ندای امام لبیک گفتند و با رحلت امام، میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر ایشان شرکت کردند که هنوز تاریخ چنین تشییع جنازه‌ای با این ابهت و عظمت به خود ندیده است.

وی بیان داشت: شجاعت امام راحل در بعد فردی زبانزد است و قسم یاد می‌کند که در تمام طول عمر مبارزاتی خود حتی یک لحظه هراس به دل راه ندادند و ابعاد شخصیتی امام الگویی برای تمام آزادگان جهان است.

موسوی یادآور شد: امام خمینی (ره) با دست خالی تنها با سلاح تقوا، توکل و ایمان به خدا دنیا را از خواب غفلت بیدار کردند و هر ساله در مراسم‌های رحلت این مرد بزرگ کشورها در سراسر دنیا برای او کنگره برگزار می‌کنند که هیچکدام از رهبران و سران سایر کشورها که آمده‌اند و رفته‌اند این گونه نبوده است.

وی ادامه داد: زندگی امام راحل در این کلام زیبا خلاصه می‌شود که تمام توجهات را به قشر ضعیف معطوف دارید.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است که شاگرد و دست پرورده مکتب امام راحل بود و همه شهدا به فرمان امام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی بیان داشت: امروز سهل انگاری و کوتاهی در حفظ ارزش‌ها مصداق سر سفره امام نشستن و نمکدان را شکستن است. اگر چه امروز امام راحل در میان ما نیست اما خلف صالح امام که از ابتدا نظر امام در رابطه با در دست گرفتن سکان انقلاب نسبت به ایشان معطوف بود با همان نورانیت و درخشندگی راه امام را پیش می‌برد.

امام جمعه پلدختر گفت: همه امروز رهرو راه امام راحل و شهدا هستیم و خواهیم بود تا این انقلاب به دست صاحب اصلی و برحقش امام زمان (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار