مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

امام (ره) شعار ما قوی هستیم را برای امت معنا کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا شعار ما قوی هستیم را برای امت معنا کرد.
کد خبر: ۳۹۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 02June 2020

امام خمینی (ره)شعار ما قوی هستیم را برای امت معنا کرد

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: امام خمینی (ره) بزرگ مردی بود که با توکل به خداوند متعال توانست شعار ما قوی هستیم را برای امت معنا کند.

واحد با اشاره به وابستگی‌های متعدد کشور به بیگانگان در دوران طاغوت گفت: تکیه همه جانبه به بیگانگان مردم را به نوعی نا‌امید کرده بود و یأس و دلسردی به اکثریت مردم مستولی شده بود و این امام بود که با رهبری امامانه خود توانست نور امید را در دلهای سرد بتاباند و امید را به دلها باز گرداند.

وی افزود: امام خمینی تا به حدی بر قلوب مؤمنین نفوذ کرد که فرمایشاتش به فصل الخطاب تبدیل شدند و این مسئله در دوران انقلاب و دفاع مقدس به خوبی نمایان شد.

این مسئول گفت: سخنان آتشین امام در بهشت زهرا و فرامین کوتاه و گیرای ایشان در خصوص پایان غائله پاوه و شکست حصر آبادان نشان دهنده این واقعیت است که امام راحل به منبع عظیم الهی متصل بود و به همین خاطر توانسته بود قوی بودن و پیروز بودن را به امت القا کرده و امت را به استقلال و آزادی رهبری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار