استاندار کردستان:

آموزه‌های امام (ره) در دنیای امروز راهگشا است

استاندار کردستان گفت: در وضعیت کنونی کە جهان پر از ظلم و نابرابری است، آموزه‌های امام خمینی مبنی بر لزوم ایستادگی در برابر تبعیض و تجاوز و زورگویی همچنان راهگشا است.
کد خبر: ۳۹۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 02June 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رە) و قیام خونین ۱۵ خرداد را بە همە مردم ولایتمدار و انقلابی استان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

۱۴ خرداد، یکی از غمبارترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی و حیات سیاسی مردم آگاه و متدین ایران در تاریخ معاصر به شمار می‌رود، روزی که مردم، رهبری فرزانه، سادە زیست و نماد مبارزە با کفر و اسکتبار‌ستیزی را از دست دادند.

با توکل بر خدای یگانە و الگو پذیری از آموزه‌های الهی و مهم آن شخصیت تاریخ ساز می‌توان گام‌های بلندتری در راە اعتلای اسلام و انقلاب‌ برداشت.

دیگر مناسبت اندوهناک خردادماە، قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است کە پس از دستگیری امام راحل توسط رژیم شاه صورت گرفت و در پی تظاهرات گستردە شمار زیادی از مردم انقلابی و جوانان عدالت خواە این مرز و بوم بە خاک و خون کشیدە شدند، این رویداد تاریخی نقطە عطفی در شروع انقلاب مستضعفان و فرودستان علیە ظلم حکومت شاهنشاهی بود کە در نهایت بە پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ ختم شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهدای انقلاب و خصوصا قیام خونین ۱۵ خرداد، سالگرد عروج ملکوتی و جانگداز حضرت امام خمینی(رە) را بە همە مردم انقلابی، متدین و فهیم استان کردستان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها