بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی؛

14 خرداد روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 02June 2020

چهاردهم خرداد روز تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. «رهبر معظم انقلاب اسلامی»

با گذشت سی و یک سال از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی فقدان آن مرد تاریخ ساز جهان اسلام امامی که همچنان یاد و نامش الهام بخش مظلومان و حق طلبان عالم است در ذهن‌ها ماندگار شده است.

برای ملت شریف ایران چهاردهم خردادماه مظهر پیوند مجدد جهان اسلام با امام بزرگوار است، آسمانی شدن یک حقیقت همیشه زنده که با ظهور و حضورش انقلابی جهانی به پا کرد و با عروجش جهان مستضعفین به سوگ فراقش رخت عزا به تن کرد.

امام خمینی (ع) با نهضت عاشورایی خود کربلایی دیگر در جهان اسلام به پا کرد و با برقراری حکومتی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و عترت و ولایت فقیه امید بخش تحولات گسترده ای در نظام مقدس اسلامی شد.

انتخاب و انتصاب شایسته و خردمندانه حضرت امام خامنه‌­ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب ایران و نقش بی‌بدیل سکانداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاثیر هوشمندانه ایشان در حوزه‌­های داخلی، منطقه ای و بین‌المللی با پشت سر گذاشتن بحران­‌ها و فتنه­‌های سخت طراحی شده دشمنان نشان از بزرگی و تدبیر امام بود تا راه و اهداف امام خمینی (ره) پویاتر از همیشه در راستای اعتلای انقلاب اسلامی ادامه و مانا ماند.

مکتب و مبانی تفکری امام راحل توحید و اسلام ناب محمدی وهمراه با اخلاص، روحیه انقلابی، هوشمندی در تجزیه و تحلیل رخدادهای جهانی، دشمن ستیزی، استقامت و اقتدار، دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان نشات گرفته بود که زیبایی و رسایی کلامش در وصیتنامه الهی ایشان نمایان است.

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جان برکفان نظام مقدس ایران اسلامی و همیشه حاضران در تمام میادین انقلاب با عنایت و توجه به وصایای گوهر بار ایشان به عنوان نقشه راه انقلاب با آگاهی و بهره‌گیری از نورافکن بصیرت دوشادوش رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های بدخواهان نظام مقاومت کرده و مقتدرانه از آرمان های امام اطاعت وصیانت می کنند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) چهاردهم خرداد را که برای ملت ایران و تمام مسلمانان جهان روز تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سرفرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران در برابر چالش‌ها و تهدیدات دشمنان نظام و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار