استاندار قم:

نام امام خمینی (ره) همواره بر تارک تاریخ انقلاب می‌درخشد

«بهرام سرمست» در پیامی به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد: نام و یاد امام راحل به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می‌درخشد.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ - 02June 2020

نام امام خمینی (ره) همواره بر تارک تاریخ انقلاب می‌درخشدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

۱۴ خرداد سالروز وداع غم انگیز با رهبری بزرگ و یگانه شخصیتی است که نام و یاد او به عنوان احیاگر اسلام و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، همواره بر تارک تاریخ زرین و پرافتخار این سرزمین می‌درخشد.

امام و رهبر آزاده‌ای که با تکیه بر ایمان راسخ، عزم سترگ و به پشتوانه همراهی مردم، بر علیه ظلم و ستم طاغوت به پا خاست و انقلابی را به ثمر نشاند که با گذشت سال‌ها امروز به عنوان میراث و یادگار ماندگار آن امام بزرگوار و تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنان استوار و پابرجا بوده و عزت، اقتدار، سرفرازی و بالندگی را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

در سی و یکمین سالگرد ۱۴ خرداد و پنجاه و هفتمین سالروز ماندگار‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین قیام مردم انقلابی قم در یوم الله ۱۵ خرداد و به عنوان طلیعه و سرآغاز نهضت، یاد و خاطره امام راحل و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد را گرامی داشته و با آرزوی اعتلا و عظمت روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدوارم خداوند متعال روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را با پیامبران و ائمه هدی (ع) محشور و به ملت ایران عزت و سربلندی بیشتر در سایه وحدت و همبستگی و حول محور امام و رهبری را عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار