فرمانده انتظامی استان قم:

تمام ملت‌ها از تعالیم انقلابی حضرت امام (ره) بهره‌مند شده‌اند

سردار «سید محمود میرفیضی» در پیامی به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد عنوان کرد: ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان از تعالیم انقلابی امام خمینی (ره) برای آزادی و عزت خویش بهره جسته‌اند.
کد خبر: ۳۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ - 02June 2020

تمام ملت‌ها از تعالیم انقلابی حضرت امام (ره) بهره‌مند شده اندبه گزارش دفاع‌پرس از قم،سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

امام خمینی (ره) تمام عمرش را برای جلب رضای خدا صرف کرده بود و قامتش جز در برابر خالق یکتا، در مـقابل هیچ قدرتی خم نشده و چشمانش جز برای او گریه نکرده بود. سروده‌های عارفانه‌اش همه حاکی از درد فراق و بیان عطـش لحظه وصال محبوب بود.

با گذشت ۳۱ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمانی آن بزرگوار نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در برگرفته است.

 ۱۴ خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته کنید.

یوم الله ۱۵ خرداد ۴۲ یادآور روزی است که یکی از حرکت‌های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت، روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام (ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده‌های عظیم این دیار با ارزش‌های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب، راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است، ملت ایران که از سرچشمه‌ی فیاض وجود ملکوتی ایشان سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن یافته اند، اکنون شاهد آنند که ملت های دیگر، حتی ملت های غیرمسلمان، از تعالیم انقلابی آن عالم جلیل القدر و دانا برای نجات خود در راه آزادی و عزت خویش بهره جسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار