رئیس پلیس هیوستون به ترامپ: دهانت را ببند

رئیس پلیس شهر «هیوستون» آمریکا در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور این کشور که خواستار نشان دادن شدت عمل برای سرکوب اعتراضات شده بود خواست که دهانش را ببندد.
کد خبر: ۳۹۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 02June 2020

رئیس پلیس هیوستون به ترامپ: دهانت را ببندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، رئیس پلیس «هیوستون» در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» واکنش تندی به سخنان اخیر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نشان داده است.

ترامپ در یک کنفرانس خبری روز گذشته از فرمانداران ایالت‌های آمریکا انتقاد کرده و گفته بود که آنها ضعیف هستند. او از نیروهای پلیس و فرمانداران خواسته بود شدت عمل نشان داده و به شدت با معترضان مقابله کنند.

رئیس پلیس هیوستون در پاسخ به سئوالی درباره اینکه ترامپ از فرمانداران و پلیس خواسته نشان دهند که ضعیف نیستند گفت: «اجازه بدهید این را به نیابت از روسای پلیس این کشور به رئیس‌جمهور ایالات متحده بگویم: لطفا اگر حرف سازنده‌ای نداری دهانت را ببند، چون دارید آدم‌هایی که در اوایل سن ۲۰ سالگی هستند را در معرض خطر قرار می‌دهید.»

وی در واکنش به سخنان ترامپ که از نیروهای پلیس خواسته بود به اوضاع مسلط شوند گفت: «مسئله مسلط شدن نیست، بلکه به دست آوردن قلب‌ها و ذهن‌ها است. اجازه بدهید مسئله را روشن کنم: ما نمی‌خواهیم مردم مسئله را اشتباه متوجه شوند و مهربانی را با ضعف اشتباه بگیرند.»

«دونالد ترامپ» روز گذشته (دوشنبه) در یک ویدئو کنفرانس با فرمانداران ایالت‌های مختلف گفت: «شما باید به اوضاع مسلط شوید و اگر نتوانید مسلط شوید وقتتان را هدر داده و مشتی جاهل به نظر خواهید آمد. باید به اوضاع مسلط شوید.»

ترامپ در این ویدئو کنفرانس از فرمانداران خواست تا کسانی را که به آتش زدن پرچم آمریکا اقدام می‌کنند نیز مجازات کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار