بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بیانیه ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 02June 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، بیانیه ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و  یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد، صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

نیمه خردادماه یادآور دو رویداد مهم، یکی مصیبت‌بار و دیگری سرنوشت‌ساز است، چهاردهم خرداد یادآور سوگ امت اسلامی در فراق امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی(ره) است، غم فقدان بزرگ مردی که پایه‌های نظامی را بنا کرد که طلایه‌دار بسط و نشر ارزش‌های اصیل اسلامی است و با برافراشتن پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی، میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.

امام خمینی(ره) با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر و با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون تردید تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

این دو واقعه عظیم و سرنوشت‌ساز در روند حرکت ملت ایران و ملتهای آزاده جهان به واقع مایه ی دقت، پژوهش و تحقیق و همچنین تذکری برای درس‌گیری عبرت‌گیرندگان و رهروان حقیقت و روشن‌بینی است.

بسیجیان جان برکف و ولایتمدار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تجدید بیعت می‌نماید و با صدای رسا، همگان را به تبعیت آگاهانه، عاشقانه و خالصانه از ولایت حیدری این خمینی زمان و نائب بر حق امام زمان(عج) فرا می‌خواند.

بسیجیان جان برکف و ولایتمدار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی عظیم را، مبارزه با فساد، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، استکبارستیزی و خدمت به مردم دانسته و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار