مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

فضا سازی محیطی در شهرهای خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

هوشنگ نوبخت از فضا سازی محیطی در کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 02June 2020

فضا سازی محیطی در شهرهای خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از فضا سازی محیطی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد در اداره کل خوزستان خبر داد.

وی با تسلیت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد اظهار داشت: محقق شدن شعار سال تنها در عرصه اقتصادی نیست و ما به عنوان متولیان حوزه فرهنگی دفاع مقدس باید در زمینه جهش تولید در عرصه های مختلف فرهنگی، رسانه ای، تبلیغاتی، ادبی و محتوایی دفاع مقدس پیشگام باشیم.

نوبخت به فضا سازی محیطی اداره کل خوزستان و همچنین فضای عمومی کلانشهر اهواز و استان خوزستان به مناسبت های پیش رو خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شهرداری اهواز در بسیاری از نقاط و مسیرهای عمومی کلانشهر اهواز اقدام به نصب بنر در خصوص معرفی شخصیت بارز و جهانی حضرت امام خمینی (ره) کرده‌ایم تا نسل جوان ما با ابعاد مختلف پدر معنوی و انقلابی جهان اسلام بیش از پیش آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها