نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

امام‌خمینی(ره) به کشور و مردم عزت بخشید/ شهدای 15 خرداد کلید انقلاب اسلامی بودند

حجت الاسلام «آل‌هاشم» گفت: امام خمینی(ره) به کشور ما عزت بخشید و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.
کد خبر: ۳۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 03June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در آیین آغاز بهره‌برداری از 100 طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: اگر موقع آمدن امام(ره) به وطن حدود 6 میلیون جمعیت به استقبالش رفته بودند، به هنگام بدرقه و ارتحال بیش از 15 میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد ماه، گفت: شهدای 15 خرداد 42 قیام کرده و کلید انقلاب اسلامی ایران را زدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: امام خمینی(ره) به کشور ما عزت بخشید و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه با مقایسه تعداد پزشکان و بیمارستان‌های کشور در اوایل انقلاب و زمان حاضر ابراز داشت: در اوایل انقلاب بیشتر پزشکان از کشورهای خارجی مانند هند و بنگلادش بودند، اما اکنون پزشکان ما غیر از کشور خودمان در کشورهای دیگر نیز مشغول کار و طبابت بوده و از کشورهای همسایه برای مداوا به تبریز مراجعه می‌کنند. 

وی افزود: کادر درمانی مجرب و متخصص با همه توان و تعهد خود نعمت سلامتی را به جامعه هدیه کردند و در این راه تعدادی از مجاهدان این عرصه جانشان از دست دادند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه این تلاش‌های مجاهدانه از یادها فراموش نمی‌شود گفت: به مدد الهی و درسایه تلاش های ‌کادر درمانی از از بحران کرونا عبور میکنیم.

امام جمعه تبریز در پایان با اشاره به امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی در کشور خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه بهداشت و سلامت باعث شده است بسیاری از اتباع خارجی و کشور های همسایه هم برای درمان به شهرهای مختلف کشور خصوصا شهر تبریز مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار