رئیس هماهنگی تبلغات اسلامی بوشهر:

شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود

حجت الاسلام «یوسف جمالی» گفت: شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود و ما نمی‌توانیم بین مکتب امام راحل و امام خامنه‌ای تفکیک و تفاوتی قائل شویم.
کد خبر: ۳۹۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف جمالی»  رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر ضمن تسلیت ارتحال امام (ره) و گرامیداشت روز ۱۵ خرداد اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود و ما نمی‌توانیم بین مکتب امام راحل و امام خامنه‌ای تفکیک و تفاوتی قائل شویم.

وی گفت: مکتب حضرت امام (ره) مکتب مقاومت است، مقاومت، پایمردی و ایستادن در مقابل هرچیزی که رنگ و بوی به غیر از رنگ و بوی خدا دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) به ما یاد دادند در مسیر تکلیف ذره ای در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عقب نشینی نکنیم.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت مولد است، بیان داشت: مولد یعنی کسی مثل خودمان را ایجاد و تربیت کنیم و شهدا اینگونه بودند، کسانی که در جبهه مقاومت هستند خداوند محبت آنها را در قلوب مردم قرار می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شهید عاشوری در عین حالی که می دانست ترور می‌شود؛ ولی مقاومت کرد و ایستاد و الان برای جوانان و اقشار مردم الگو است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مردم اسلامی درباره بوشهر گفت: مقاومت در استان بوشهر فرهنگ شده است که این موضوع خیلی مهم است و باید این جمله را با آب طلا در ورودی بوشهر نوشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها