مدیر کل بنیاد شهید فارس:

تا یک سال آینده گلزارهای شهدا ساماندهی می‌شوند/ 30 درصد شهدای استان فارس در دارالرحمه شیراز دفن شده‌اند

مدیر کل بنیاد شهید فارس گفت: تا یک سال آینده تمام گلزارهای شهدای این استان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ - 01February 2015

تا یک سال آینده گلزارهای شهدا ساماندهی می‌شوند/ 30 درصد شهدای استان فارس در دارالرحمه شیراز دفن شده‌اند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، رجبعلی راهی در مراسم میثاق با شهدا در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت:مدیران دستگاههای اجرایی استان با حضور در این مراسم ثابت میکنند هرچند شهدا از نظر ظاهری در بین آنها نیستند اما در روز 12 بهمن محکم پای آرمانهای انقلاب، امام و شهدا ایستادهاند.

وی تاکید کرد: نه تنها مسئولان و بزرگان، بلکه مردم محکم مدافع آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی هستند. پس دشمنان نظام آرزوی براندازی نظام را به گور ببرند.

مدیر کل بنیاد شهید فارس: با اشاره به این که پاسداری از خون شهدا و آرمانهای امام و انقلاب وظیفه تمام مردم و مسئولان است تصریح کرد: توسعه و ساماندهی گلزار شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

راهی تصریح کرد: در زمینه طرح ساماندهی گلزار شهدای استان فارس تنگناهایی وجود دارد اما با این وجود اعتبارات امسال ساماندهی گلزارهای شهدای استان فارس نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

وی با تقدیر از  ادارات برق منطقهای که در زمینه روشنایی کمک کردند گفت: نیاز به حمایت اداره راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات جادهای گلزارهای شهداست. خوشبختانه در مجموع وضعیت ساماندهی گلزار شهدای استان فارس از میانگین کشوری بهتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار