مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مسیر شکست هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل هموار شده است

سردار عباس یوسفی با بیان اینکه مسیر شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل هموار شده است، گفت: کجایند مدعیان حقوق نابشر که به فریاد الله اکبر مردم آمریکا در دل نیویورک پاسخ بدهند.
کد خبر: ۳۹۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 03June 2020

کجایند مدعیان حقوق نابشر که به فریاد «الله اکبر» مردم آمریکا روبروی کاخ سفید پاسخ بدهند

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ایشان را شخصیت بی‌نظیر قرن دانست و اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های رسانه ای و فرهنگی کشور بهره ببریم تا بتوانیم گوشه ای از ابعاد شخصیت معنوی و جهانی حضرت امام خمینی (ره) را به دنیا منتشر کنیم.

وی در ادامه افزود: کجایند مدعیان حقوق نابشر که به فریاد الله اکبر مردم آمریکا در دل نیویورک پاسخ بدهند. کجایند خبرنگاران بدون مرز که بدترین صحنه ها در برخورد با رسانه ها در دل مدعی آزادی بیان را به تصویر بکشند و آن را به دنیا مخابره کنند.

سردار یوسفی گفت: مهمترین پیام انقلاب، صدور معنویت و انسانیت و صلح و شنیدن صدای الله اکبر و عدالت خواهی در سراسر دنیاست و چه کسی باور داشت و دارد که شهروندان غیر مسلمان آمریکایی روبروی کاخ سیاه که به ظاهر آن را کاخ سفید می گویند عکس سردار مقاومت شهید «قاسم سلیمانی» را در دست بگیرند و فریاد الله اکبر سر برآورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: آیا این ها علامت های افول آمریکا نیست که رهبر معظم انقلاب بارها و امروز در سخنان گهربارشان به آن اشاره کردند؟ آیا اکنون وقت کار فرهنگی و رسانه ای جهان اسلام به رهبری ایران مقتدر نیست که به دنیا بگوید این کدخدای پوشالی که شما در ذهن تان ساخته اید، حتی توان اداره و مهار ویروس کرونا و کوچکترین اغتشاشات و اعتراضات شهروندان خود را هم ندارد.

وی در پایان راهبرد اصلی امروز کشور را وحدت و گوش جان دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: مسیر برای شکستن هیمنه پوشالی و سست آمریکا و اسرائیل هموار شده است و کشورهای مستضعف و مظلوم و مسلمان دنیا باید راه اقتدار و مقاومت مردم و کشور ایران را سرلوحه خود قرار دهند تا دنیا به آرامش و عدالت واقعی برسد و از چنگ قدرت های چندگانه و تحریم ها و معادلات و معاملات آن ها خارج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار