پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 03June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران در رهگذار پر فراز و نشیب تاریخ مقاومت خود در برابر جور و استبداد و بی عدالتی با پیروی از بزرگ مردی از سلاله اولیا، گام در مسیر ایستادگی، آزادی خواهی و استقلال طلبی نهاد و با رهبری حکیمانه پیر فرزانه و مرشد الهی خود با تقدیم شهیدان گلگون کفن؛ لاله‌های سرخ فتح و پیروزی را در دشت زیبای ایران اسلامی به شکفتن واداشت و پرچم حکومت اسلامی را در سرزمین حق جویان و شیعیان امام علی (ع) به اهتزاز درآورد و دیگر بار احیا کرد.

همه ساله ۱۵ خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی است.

امام خمینی (ره)؛ آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی ملت ایران اسلامی که اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه و شهدای والامقام انقلاب پیوندی ماندگار دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز با حلقه‌های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه سار عنایات و تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار