امام جمعه الیگودرز:

توجه به محرومان مهم‌ترین وظایف مسوولان است

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی سرلک» با اشاره به اینکه توجه به مشکلات محرومان از ویژگیهای رهبر کبیر انقلاب است گفت: مسئولان باید رسیدگی به وضعیت این قشر را نخستین وظیفه خود بدانند.
کد خبر: ۳۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 03June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) وقیام پانزدهم خرداد اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین جاودانه شدن نام  امام خمینی (ره) در بین امت‌های اسلامی این است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی به طور واقعی با مردم ارتباط پیدا کرد و از طرفی به نقش بزرگ مردم در اداره کشور واقف بود.

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند باتکیه بر آنها و غفلت نکردن از محرومان که رمز پیروزی انقلاب هستند در برابر دشمنان خواهیم ایستاد.

امام جمعه الیگودرز با بیان ویژگی ها و فضائل اخلاقی امام خمینی افزود: رهبر کبیر انقلاب در ابعاد مختلف شخصیتی و  زندگی از افراد بی نظیر جهان بوده است.

حجت‌الاسلام سرلک اظهار داشت: امام خمینی(ره) در قلب مردم بود و این مهم باعث شد تا با تکیه بر مردم، پیروی از اهل بیت علیه السلام و اعتقاد به وعده الهی در برابر طاغوت و استکبار پیروز شود.

وی ادامه داد: امروز راه امام خمینی (ره) توسط مقام معظم رهبری ادامه داده می شود و اسلام ناب محمدی(ص) در برابر اسلام  آمریکایی به خوبی خود را نشان داده است.

امام جمعه الیگودرز گفت: اسلام ناب محمدی (ص) متکی به قرآن و عترت، استفاده از اندیشه، تفکر، تعقل و  استفاده از احکام الهی متناسب با شرایط زمان و مکان در برابر اسلام آمریکایی که خواهان اسلامی سکولار و ساکن هست ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار