نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی:

دور شدن از مبانی نهضت امام خمینی(ره)، موجب نارضایتی و خسران است

علیرضا ورناصری گفت: فراموش نکنیم که دور شدن از مبانی نهضت امام (ره)، موجب نارضایتی و خسران است، بایسته است رفع مشکلات معیشتی و تامین مصالح مردمی را تکلیف مسلم خود بدانیم.
کد خبر: ۳۹۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 03June 2020

دور شدن از مبانی نهضت امام خمینی(ره)، موجب نارضایتی و خسران است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پیام سردار «علیرضا ورناصری» نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به شرح ذیل صادر شد.

بنام پروردگار مهر و عدالت

ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، باید بر این امر صحه گذاشت که همچنان بزرگترین رهآورد مبانیِ تفکراتِ امام «استقرار الگویِ نظام مردمسالاری دینی وعدالت اجتماعی» به مثابه ساختار نوینِ نیل به سعادتِ همه جانبه بشریت است.

۱۵خرداد یادآورِ خیزش اسلام طلبانه ملتی بزرگ است که تحت زعامت آن خلف صالحِ اولیایِ الهی، روح حق جویی را برای آزادی خواهان متبلور و در رستاخیزِ قرن حماسه ماندگار عزتخواهی و استقلال طلبی را ترسیم کردند.

ضمن گرامیداشت ایام اللّه ۱۴و ۱۵ خرداد، پویش سلوک آزادگیِ معمارکبیر انقلاب در اصولی بدیهی محقق می شود.
در این مقطع از تاریخ کشور، باید خدمت به ملت ایران که به معضلات اقتصادی گرفتارند، به فراموشی سپردن اختلاف سلایقِ جناح ها جهت اجتناب از چند قطبی ساختن جامعه، تقویت انسجام ملی، ارتقاء بصیرت در قبال ترفندهای شوم قدرتهای سلطه گر بویژه طاغوت اعظم، هوشیاری در برابر دروغ های ایران ستیزانه امپراطوریِ رسانه ای، منکوب کردن زیاده خواهی های مستکبران در قالب جنگ های نیابتی جهت نفوذ درخاورمیانه را تکلیف قلمداد کرده جهت جهادی بصیرانه آماده و آراسته به علم و عمل، جهاد برای اقتدار ملی، استحکامِ امنیت و تضمین پیشرفت سرزمین مان را وظیفه مؤکد، لایتخلف و مستمر خود بدانیم و فراموش نکنیم که دور شدن از مبانی نهضت امام (ره)، موجب نارضایتی و خسران است، بایسته است رفع مشکلات معیشتی و تامین مصالح مردمی را تکلیف مسلم خود بدانیم.

ورناصری، خادم مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار