رئیس کمیته امداد امام‌ خمینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیش از سه میلیون مددجوی کمیته امداد دارای سهام عدالت هستند

سید مرتضی بختیاری گفت: بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمینه، دارای سهام عدالت بوده و از سود سهام بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۳۹۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶ - 05June 2020

بیش از سه میلیون مددجو کمیته امداد دارای سهام عدالت هستند«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ارائه بیش از ۶۶ هزار کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: این کمک‌ها به ارزش بیش از دو میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸، ۱۶۱ هزار مورد کمک‌های موردی به ارزش بیش از هزار و ۶۷۶ میلیار ریال به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شده است؛ همچنین ۱۲ هزار میلیارد ریال وام ضروری به تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه بیش از ۵۶ هزار نفر از مددجویان کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن دریافت کردند، گفت: اعتبار  کمک‌های صورت گرفته بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

بختیاری گفت: حدود ۲۰ درصد سالمندان کشور با جمعیت بیش از یک و نیم میلیون نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و این نهاد به ارائه خدمات ویژه به سالمندان در قالب کمک معیشت، هزینه های درمانی و بهداشتی، خدمات توانبخشی، خدمات مسکن، سبد غذایی، خدمات نگهداری و... می پردازد و در همین راستا در سال ۱۳۹۸ اعتباری بیش از ۹۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت دارای سهام عدالت بوده و از سود سهام بهره مند هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها