مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

منشا همه قیام‌ها و نهضت‌ها از جمله قیام 15 خرداد واقعه عاشوراست

سردار عباس یوسفی گفت: گفت: اعتقاد داریم که 15 خرداد و دفاع مقدس و 9 دی و دفاع از حریم آل‌الله و بسیاری قیام‌ها و جهادها همه نشات گرفته از قیام عاشورا هستند و مادامی که نهضت کربلا در بین مردم جاری است این قیام‌ها ادامه خواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ - 04June 2020

منشا همه قیام ها و نهضت ها از جمله قیام 15 خرداد واقعه عاشوراست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (پنجشنبه) با اعلام گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت: ۱۵ خرداد نماد امتی ولایت مدار و انقلابی است و به فرموده معمار کبیر انقلاب این مناسبت باید برای همیشه تاریخ ماندگار بماند.

وی با بیان اینکه در این روز امام مردم را به میدان آورد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسیر نورانی را ادامه می‌دهد افزود: راه مشخص و مسیر هموار است و تنها ممکن است که شکل حرکت و جهاد کمی تغییر کرده باشد فلذا نسل هشیار و جوان انقلابی ما باید بدانند که پشت همه این مناسبت ها اندیشه هایی نهفته است که نیاز به تحلیل و انتشار دارد.

سردار یوسفی با اشاره به اینکه مردم با قیام 15 خرداد نشان دادند با بصیرت، بیدار و عدالت خواه هستند، تصریح کرد: همین مردم در صحنه‌ها و مناسبت‌های مختلف باز هم به میدان آمدند و 9 دی های بسیاری را همچون 15 خردادها به نمایش گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اعتقاد داریم که 15 خرداد و دفاع مقدس و 9 دی و دفاع از حریم آل الله و بسیاری قیام‌ها و جهادها همه نشات گرفته از قیام عاشورا هستند و مادامی که نهضت کربلا در بین مردم جاری است این قیام‌ها ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار