عاقبت بی‌تفاوتی به کرونا؛ ویروس منحوس در ایران رکورد زد

رکورد ابتلا به کرونا در ایران از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور شکسته شد. بر اساس آمار سخنگوی وزارت بهداشت ۳۵۷۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.
کد خبر: ۳۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 04June 2020

عاقبت بی‌تفاوتی به کرونا؛ ویروس منحوس در ایران رکورد زدبه گزارش اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» با اعلام آخرین آمار قربانیان کرونا اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی اضافه کرد که از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و ۳۰۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

به گفته جهانپور، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار قربانیان نیز با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جانباختگان این بیماری به ۸۰۷۱ نفر رسید.

جهانپور همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی این را هم گفت که تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور با اعلام اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، گفت: استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها