تأسف نخست‌وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت او

نخست‌وزیر لبنان در جلسه امروز هیأت دولت اعلام کرد، دولت از روز اول تشکیل مورد هدف و پیش‌داوری قرار گرفت و این در حالی بود که گفته بود برای کار جهت نجات کشور آمده است.
کد خبر: ۳۹۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 04June 2020

تأسف نخست‌وزیر لبنان از حملات سیاسی به دولت اوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان امروز (پنجشنبه) گفت، دولت از روزی که تشکیل شده مورد هدف و پیش‌داوری قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، دیاب ادامه داد: متأسفانه این هدف‌گیری، سیاسی بود و با وجود آن صورت گرفت که ما گفته بودیم قصد غرق شدن در سیاست را نداریم، برای کار بر روی پرونده‌های انباشته کشور آمده‌ایم و مأموریت‌های بزرگ و سنگینی داریم که هدف آن نجات کشور است.

وی گفت، دولت اجازه بازگشایی بسیاری از سازمان‌ها را داده و پیش‌بینی می‌شود قیمت مواد غذایی به تدریج کاهش پیدا کند و مردم آن را لمس کنند.

دیاب گفت که فریاد مردم به خاطر وضعیت اجتماعی را می‌فهمد، اما بیم آن دارد که از این اعتراض در راستای سیاسی استفاده و مطالبات مردم به وسیله‌ای برای قطع دوباره مسیر‌ها و تعطیلی سازمان‌ها شود.

وی تأکید کرد، موافق حق برگزاری تظاهرات است، اما اگر روش بستن مسیر‌ها و تخریب املاک دولتی و خصوصی تکرار شود این حق به آشوب تبدیل می‌شود.

لبنان اردیبهشت‌ماه گذشته شاهد اعتراضات و بعضا آشوب در برخی مناطق بویژه شمال این کشور بود و دولت لبنان برای فرونشاندن اعتراضات مذکور و سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) طرحی مالی-اقتصادی تصویب کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار