نماینده ولی فقیه در مازندران:

قیام 15 خرداد طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: قیام 15 خرداد روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی، طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 04June 2020

قیام 15 خرداد طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‎ الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش بصیرت‌افزایی و میثاق با ولایت که در شبستان امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار شد، برگزاری جلسه جامعه روحانیت در بابلسر را با هدف تجلیل از مقام شامخ امام (ره) و شهدای 15 خرداد و گرامی‌داشت سالروز آغاز ولایت مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: قیام 15 خرداد، روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی، طلیعه نهضت امام خمینی (ٰره) را رقم زد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با قدردانی از همت مردم ولایی استان افزود: شهرستان بابلسر نیز در جریان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی و رزمایش کمک مواسات و همدلی مومنانه در سطح استان مازندران ممتاز بوده است.

وی افزود: در زمانی که نظام سلطه جهانی، سیطره فکری– فرهنگی و سیاسی- اقتصادی خود را بر جهان گسترده و تحمیل کرده بود و تمامی مکاتب جهانی در مقابل نظام سلطه استکباری به زانو درآمده بودند، امام خمینی (ره) توانست با راهبردهای عملی و با راهبری اسلام اصیل و تغییر نگرش نسبت به انسان و جامعه هم در بعد نظری و هم در بعد عملی، نظام سلطه را با چالش‌های اساسی روبرو کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امام خمینی (ره) به عنوان فقیه و اسلام‌شناس متأخر با توجه به شناخت و تسلطش بر مبانی عقلی و نقلی دین اسلام، اسلام را آیینی معرفی کرد که به تمام ابعاد وجودی انسان توجه داشته و آنچه که بشر برای نیل به سعادت به آن نیازمند بوده را ارائه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها