امام جمعه پلدختر:

آتش ظلم دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سیدمحسن موسوی» گفت: آتش ظلم، ستم و تجاوز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دامن مدعیان حقوق بشر را گرفته است.
کد خبر: ۳۹۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 05June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: امروز با تظاهرات و اعتراض‌های مردم آمریکا علیه نژاد پرستی، صدای خرد شدن استخوان‌های دولت سراپا ظلم و ستم ایالات متحده را با گوش خود داریم می‌شنویم.

وی افزود: تظاهرات مردم آمریکا بیانگر این است که دوران بردگی مدرن به پایان رسیده و آتش ظلم‌های استکبار جهانی در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، افغانستان و سایر نقاط دود آن به چشم خود آمریکا می‌رود که این همان اعتقاد و آینده نگری امام راحل را می‌رساند که آنها خود ناقض حقوق بشر هستند.

امام جمعه پلدختر به سخن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد ترامپ اشاره کرد و گفت: سردار دلها شهید قهرمان دنیا و سپاه اسلام خطاب به ترامپ گفت: ترامپ قمار باز و به زودی این قمارباز از دست مردم آمریکا سیلی خواهد خورد و ما از مردم آمریکا حمایت و از بی‌ کفایتی و بی‌ لیاقتی دولت ایالات متحده آمریکا ابراز انزجار می‌کنیم.

سرلک بیان کرد: امام راحل برای تحول آمده بود و تحول خواهی و تحول آفرینی که مقام معظم رهبری به زیبایی آن را تشریح فرمودند باید برای شرایط فعلی و آینده کشور از آن درس آموخت و هر جا نیاز به تحول است آن را به فعلیت برسانیم.

موسوی یادآورشد: امام راحل احساس حقارت ملت ایران را به احساس عزت و اقتدار تبدیل کرد و با توجه به توانایی و ظرفیت جوانان مسئولیت‌های مهمی به ویژه در جبهه و جنگ به آنان سپردند که برخی نیز در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند امروز نیز نوبت جوانان است که به میدان بیایند هر چند باید از تجربه بزرگان نیز استفاده کرد.

امام جمعه پلدختر به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این روزها شاهد موج جدید و بازگشت کرونا هستیم و در برخی استان‌ها نیز شرایط به حالت هشدار رسیده که این موضوع را باید جدی گرفت.

وی افزود: امروز سلامت جامعه به واسطه این ویروس در تهدید جدی است و مردم شهرستان بدانند که وضعیت سفید به معنای تمام شدن کرونا نیست بلکه آمار مبتلایان در شهرستان هر روز در حال افزایش است.

موسوی یادآورشد: جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مستلزم مشارکت، همکاری و پای کار آمدن مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که تنها راه مقابله با این ویروس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار