امام‌جمعه دلوار:

چهره آمریکای وحشی و درنده‌ به خویی نمایان است

حجت‌الاسلام «علی زاهد دوست»گفت: به نظرم بزرگ‌ترین خدمتی که ترامپ به بشریت کرد این است که چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و باطن و حقیقت وحشی و درنده‌خویی آمریکا را به‌خوبی را به دنیا نشان داده است.
کد خبر: ۳۹۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 05June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهد دوست» امام‌جمعه دلوار در خطبه‌های این هفته شهرضمن توصیه نمازگزاران و مردم به رعایت دستورات بهداشتی، اظهار داشت: متأسفانه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در چند روز گذشته، باعث نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و رفت‌وآمد افراد از استان‌های دارای وضعیت قرمز باعث بالا رفتن شمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر شده است، گفت: از مردم عزیزمان می‌خواهم با جدیت به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند و نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.

زاهد دوست ضمن قدردانی از پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت استان خاطرنشان کرد: از استاندار بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد استانی مبارزه با کرونا می‌خواهم نسبت به کنترل روند صعودی مبتلایان به کرونا تدابیر لازم اتخاذ نمایند.

امام‌جمعه دلوار با اشاره به اعتراضات تبعیض نژادی اخیر در آمریکا اظهار داشت: کشور پنجاه ایالتی آمریکا این روزها حال‌وروز پریشانی دارد و شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات در چندین شهر خود است. زجرکُش کردن یک سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا و بی‌اعتنایی به فریادهای جان‌خراش، در آمریکا چیز عجیبی نیست! آمریکا همین است.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم بزرگ‌ترین خدمتی که ترامپ به بشریت کرد این است که چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و باطن و حقیقت وحشی و درنده‌خویی آمریکا را به‌خوبی را به دنیا نشان داده است.

زاهد دوست خاطرنشان کرد: این وضعیتی که امروز آمریکایی‌ها دچارش شده‌اند، نتیجه حماقت بلندمدت آن‌هاست و به این آسانی‌ها علاج شدنی نیست. این سنت الهی است، و به عنایت الهی این‌ها محکوم‌به افول و سقوط هستند و از صحنه قدرت جهانی کنار خواهند رفت و دموکرات یا جمهوری‌خواه نمی‌توانند جلوی تحقق قطعی این سنت الهی را بگیرند.

وی تأکید کرد: امروز آمریکا گرفتار دو مخمصه داخلی و خارجی است. ازیک‌طرف شکست‌های راهبردی او در منطقه و در تقابل با جمهوری اسلامی است و آخرین آن‌هم عجز و ناتوانی او در جلوگیری از رسیدن پنج نفت‌کش سوخت از ایران به سمت منطقه حیات خلوت آمریکا ونزوئلا بود. و از طرف دیگر طوفان کرونایی و شیوع این بیماری فراگیر، قدرت پوشالی آمریکا در مدیریت مبارزه با کرونا را به رخ جهان کشید، و حالا این حادثه مانند بلایی برجان آمریکا افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار