عضو هیئت رئیسه مجلس:

بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت در حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ابهام دارد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به اولویت‌های فرهنگی و اقتصادی مجلس یازدهم گفت: بسته ۱۰۰ هزار میلیاردی دولت برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده مبهم است که دولت باید پاسخگوی ابهامات باشد.
کد خبر: ۴۰۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 06June 2020

بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت در حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ابهام داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: در حال حاضر اولویت مجلس جبران آسیب‌های ناشی از کرونا و اقدامات جهت پیشگیری از این ویروس در همین راستا است که مجلس بصورت تمام قد از وزارت بهداشت، حوزه بسیج، سپاه و تمام نهاد‌هایی که در پیشگیری از شیوع این ویروس مشارکت فعال دارند حمایت خواهد کرد و اگر نیاز به قانون و لایحه‌ای باشد مجلس تصویب خواهد کرد.

وی افزود: بسته ۱۰۰ هزار میلیاردی تومانی برای مشاغل آسیب‌دیده پیش بینی شده، ولی توزیع آن برای مجلس مبهم است، مجلس در این خصوص به شدت پیگیر است و دولت باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اولویت مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ است پس باید در این زمینه تمهیداتی اندیشید، چراکه به دلیل شیوع کرونا کارخانه‌های زیادی تعطیل شدند.

سلیمی درباره اعتبارنامه چند منتخب مجلس یازدهم که هنوز تصویب و تایید نشده نیز بیان کرد: اعتبارنامه‌هایی که تصویب نشده، شعب اعتراضات را بررسی می‌کند و اگر اعتبارنامه در شعبه به تصویب رسید به صحن علنی مجلس می‌آید و تایید آن در صحن اعلام می‌شود و در صورتی که اعتبارنامه در شعبه رد شود به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد، این کمیسیون هم ۱۵ روز فرصت بررسی دارد و نتیجه را به شعبه اعلام می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار