مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی خبر داد؛

فراخوان جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان‌ جنوبی

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی از فراخوان جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان‌ جنوبی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان تیر است.
کد خبر: ۴۰۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 06June 2020

فراخوان جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی«مهدی رحیم‌آبادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: جشنواره کشوری ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان با عنوان «من افتخار می‌کنم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان تیر اعلام شده است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل پی‌دی‌اف به آدرس‌های اعلام شده در فضای مجازی ارسال کنند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی گفت: آثار ارسال شده به ‌عنوان سند افتخاری برای آیندگان ثبت و ضبط خواهد شد که برای استفاده در چاپ کتاب، برنامه‌های هنری، نمایش‌نامه‌های خیابانی، صحنه‌ای و سایر برنامه‌های فرهنگی هنری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رحیم‌آبادی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی کامل در مورد این جشنواره از طریق فضای مجازی و حقیقی انجام شده، بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «من افتخار می‌کنم» می‌توانند آثار خود را به آدرس شبکه‌های اجتماعی زیر ارسال کنند.

تلگرام https://t.me/mostanad_defa_birjand

روبیکا https://rubika.ir/defa_News

ایتا https://eitaa.com/news_defa

سروش sapp.ir/birjanddefa

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار