مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

3 اثر نقاشی از پرتره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

«عبدالرسول شریفی» از تولید سه اثر نقاشی از پرتره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 06June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «عبدالرسول شریفی» مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از تولید سه اثر نقاشی از پرتره شهدای استان خبر داد و اظهار داشت: این آثار توسط هنرمندان نقاش هم‌استانی با حمایت حوزه هنری و با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تولید شد.

شریفی گفت: شهدای شاخص و سرداران شهید استان ما کم نیستند، ولی در اذهان عمومی و جامعه ما به درستی معرفی نشده‌اند که یکی از اهداف ما در واحد تجسمی این است که با ورود به چنین تولیداتی بستر عمومی جامعه را به این سطح از آشنایی نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: زبان هنر برای بیان بسیاری از مسائل زبان جذابی است و می‌تواند مخاطب را به موضوعی که در اثر نهفته است جذب کند که این ویژگی باعث شد تا ما به سمت اجرای نقاشی پرتره شهدای استان گام برداریم.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این پروژه، پرتره سردار شهید طالبی توسط محمدحسن قاسمیان، سردار شهید جواد هرمزپور و سردار شهید ولی‌پور توسط علی‌حسن قاسمیان از نقاشان مطرح هم‌استانی تولید شده است.

شریفی ابراز داشت: علاوه بر آثار یاد شده، 2 اثر نقاشی ارزشمند با موضوع ایران اسلامی توسط مجتبی ملایی و حسین موسوی از دیگر هنر مندان نقاش استان تولید و از طریق فضای مجازی منتشر شد.

وی یادآور شد: این آثار هم‌اکنون از طریق صفحه اینستاگرا حوزه هنری به آدرس: @artyasu.ir قابل مشاهده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار