نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

امام‌خمینی(ره) به مردم جسارت داد/ مردمی بودن از صفات بارز مقام عظمای ولایت است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: امام‌خمینی(ره) به مردم جسارت داد تا در برابر دشمن بایستند و دریچه امید را در دل‌های مسلمانان جهان باز کرد.
کد خبر: ۴۰۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 06June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در آیین پایانی برنامه‌های ماه رمضان در سپاه غدیر تبریز اظهار داشت: امام‌خمینی(ره) به مردم جسارت داد تا در برابر دشمن بایستند و دریچه امید را در دل‌های مسلمانان جهان باز کرد.

وی با تبریک سی و دومین سالروز اعامت امام خامنه‌ای، بیان کرد: امام‌خمینی(ره)، مستضعفان دنیا را حمایت نمود، بیداری اسلامی را بنا نهاد و راه ایستادگی مقابل مستکبران را به تمام آزادی‌خواهان جهان نشان داد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: یکی از برکات امام، جهانی‌سازی دفاع از فلسطین بود و این هجمه جهانی علیه استکبار و صهیونیست را در تقویم ملل جهان گنجاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردمی بودن از صفات بارز مقام عظمای ولایت است و صفات ویژه رهبری در ایشان بیشتر نمایان می شود.

آل‌هاشم ادامه داد: دشمن‌شناسی، انتقادپذیری، دفاع از مظلوم، دیپلماسی مبتکرانه، ساده‌زیستی، تواضع، امین به بیت‌المال، پرهیز از قبیله‌گرایی و ایمان به نصرت پروردگار در معظم‌له ظهور و بروز دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک قدرت بی‌بدیل است که در سایه اهمیت و رهنمودهای داهیانه‌ای است که ایشان به جنبش نرم‌افزاری، جهاد علمی و جهش تولید می‌دهد.

 وی خاطرنشان ساخت: در 6 تیرماه سال 1360 ایشان از ترور نافرجام و به مدد خداوند متعال سالم ماند تا رهبری نظام و هدایت مسلمانان جهان را به عهده بگیرد.

در پایان این آیین از مربیان عقیدتی سیاسی و قاریان قرآن در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار