سخنگوی وزارت بهداشت:

بهبود بیش از ۱۳۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در کشور

کیانوش جهانپور از بهبودی ۱۳۲ هزار و ۳۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 06June 2020

بهبود بیش از ۱۳۲ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲۷ مورد از این بیماران، بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به هشت هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

جهانپور با بیان اینکه دو هزار و ۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، اظهار داشت: تا کنون یک میلیون و ۶۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان و کرمانشاه نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی بودند و شش استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید ۱۹ داشته‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار