با حضور سرلشکر موسوی صورت گرفت؛

آغاز عمليات احداث بوستان بزرگ ارتش

آیين آغاز عمليات احداث بوستان بزرگ ارتش امروز با حضور فرمانده كل ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 06June 2020

آئين آغاز عمليات احداث بوستان بزرگ ارتش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیين آغاز عمليات احداث بوستان بزرگ ارتش عصر امروز با حضور امير سرلشكر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده كل ارتش، «پیروز حناچی» شهردار تهران و «محسن هاشمی» رئيس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از مسئولان لشكری و كشوری برگزار شد.

بوستان بزرگ ارتش در محل پادگان سابق ۰۶ ارتش احداث خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال حیات پاک خود همواره به‌عنوان یکی از ارکان قدرتمند نظامی کشورمان در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است و نه‌تنها در عرصه دفاعی که دستاورد‌های بی‌نظیری داشته، در عرصه‌های مردم‌یاری و کمک به آسایش و آرامش مردم نیز برگ‌های زرین بی‌شماری به دفتر قطور افتخارات خود افزوده است.

این بار نیز اتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه جلوه‌های مردم یاری خود و تحقق شعار «ارتش فدای ملت»، ۳۵ هکتار از اراضی خود را در محدوده پادگان ۰۶ پاسداران برای احداث «بوستان بزرگ ارتش» و در راستای ایجاد آرامش و آسایش مردم عزیز تهران هدیه کرد.
این بوستان بزرگ، ۳۵ هکتار و هم‌اندازه پارک ملت تهران است که در یک اقدام همدلانه، نوع‌دوستانه و خیرخواهانه برای احداث بوستان اهدا شده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشتر نیز حدود ۳۰۰ هکتار از زمین‌های خود در پادگان قلعه‌مرغی را برای احداث بوستان ولایت اختصاص داده بود که این بوستان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید.

پیش از این، پادگان ۰۶ مرکز آموزشی برای تربیت جوانان این مرز و بوم بود که پس از طی دوره آموزشی، ادامه خدمت خود را برای صیانت از مرز‌های ایران اسلامی و دفاع از امنیت این آب و خاک در یگان‌های نیروی زمینی ارتش ادامه می‌دادند. هم‌اکنون مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه ۰۶ در منطقه پرندک تهران به آموزش و تربیت این جوانان می‌پردازد.

مرکز آموزش درجه داری ۰۶ به‌عنوان اصلی‌ترین مرکز تربیت درجه‌دار در نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها