فرماندهی که به لشکر فاطمیون اعتلا بخشید+ فیلم

سردار شهید «سیدمحمدحسن حسینی» یکی از فرماندهان ارشد و بنیانگذاران لشکر فاطمیون بود که بعنوان فرمانده تیپ حضرت اباالفضل العباس (ع) و همچنین مسئول یگان تخصصی اطلاعات و شناسایی لشکر فاطمیون سال‌ها خدمت کرد.
کد خبر: ۴۰۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸ - 12June 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار شهید «سیدمحمدحسن حسینی» که در سوریه با نام جهادی «سید حکیم» شناخته می‌شد، یکی از فرماندهان ارشد و بنیانگذاران لشکر فاطمیون بود که بعنوان فرمانده تیپ حضرت اباالفضل العباس (ع) و همچنین مسئول یگان تخصصی اطلاعات و شناسایی لشکر فاطمیون سال‌ها خدمت کرد.

سابقه جهاد او به زمان تشکیل سپاه محمد رسول‌الله (ص) و جنگ با طالبان بازمی‌گردد که در کنار دیگر فرماندهان فاطمیون از جمله «ابوحامد» به جهاد مشغول بود و با شروع جنگ سوریه و تشکیل لشکر فاطمیون به این نیرو پیوست تا در دفاع از حرم اهل بیت (ع) سهمی داشته باشد.

سید حکیم از زبان فرمانده جبهه مقاومت+ فیلم

او طی چند سال جنگ در سوریه بار‌ها به این کشور رفت و در عملیات‌های مختلفی به سازماندهی نیرو‌ها و فرماندهی پرداخت تا سرانجام در ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ توسط تله انفجاری تروریست‌های تکفیری به آرزوی دیرینه خود رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

به مناسبت سالروز شهادت سید حکیم کلیپی از درباره وی با خاطره‌گویی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و همرزمان شهید منتشر شده است که در ادامه آن را می‎بینید.


انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار